با استفاده باند گچی از بیماری های پوستی پیشگیری کنید

انواع باند گچی مجموعه ای از گچ و پانسمان کمک های اولیه ما طیف گسترده ای از گچ و باند را ذخیره می کنیم سه نوع اولیه گچ برای کمک های اولیه مورد استفاده قرار می گیرد گچ ضد شستشو، پارچه ای و گچ آبی.

از جمله رایج ترین گچ های ضد شست و شو هستند که معمولاً به رنگ صورتی هستند. همانطور که از نام آن پیداست، گچ های ضد شست و شو این مزیت را دارند که می توانند با رطوبت و شرایط مرطوب کنار بیایند. آنها یک انتخاب عملی برای آسیب دیدگی دست و هر کسی که نگران لیز خوردن گچ خود در حین رفتن به شنا یا شستشو است.

بالشتک برای محافظت از پوست و برجستگی های استخوانی زیر گچ، لایه ای کافی با پنبه ضروری است. بالشتک مستقیماً روی پوست یا روی یک پوشش جوراب ساق بلند اعمال می شود. بالشتک اعمال شده باید صاف و بدون چروک باشد.

آب در دمای 35 تا 40.5 درجه سانتیگراد برای اشباع باندهای گچی ضروری است. زمان گیرش گچ نیز تحت تأثیر دمای آب است. دمای گرمتر زمان تنظیم را تسریع می کند.

تجهیزات پزشکی

هنگامی که یک قالب بزرگ اجرا می شود، ممکن است نیاز به تعویض آب در بین آن باشد، در غیر این صورت رسوبات بیش از حد گچ جمع می شود و شروع به چسبیدن به رول های جدید گچ می کند که باعث کندی گیرش گچ و ایجاد لمینیت و ضعیف شدن قالب می شود.

میزهای مخصوص ( میزهای ارتوپدی )

از میزهای مخصوصی که به آنها میزهای ارتوپدی می گویند برای استفاده از گچ استفاده می شود. این دستگاه دارای دستگاه هایی برای پشتیبانی از ناحیه ریخته گری نشده است که ناحیه ای را که گچ بری روی آن اعمال می شود آزاد می گذارد.

لوازم جانبی دیگر

اگر قرار است از گچ برای تحمل وزن مراجعین در حین حرکت استفاده شود، یک پاشنه راه رفتن روی سطح کف پا نصب می شود. بر روی گچ بری در مرحله سبز خود نصب می شود.