ایزوگام‌ دمیده طرح دار جدید خوب

ایزوگام را می ‌توان پوششی مقاوم از قیر و فیبر مصنوعی نامید که بر روی سقف ساختمان‌ها می‌ چسبد و از نفوذ آب و رطوبت به لایه‌ های زیرین جلوگیری می ‌کند. یکی از انواع ایزوگام را می‌ توان ایزوگام‌ دمیده طرح دار نام برد که دارای قیمت و کیفیت کمتری نسبت ‌به دیگر انواع ایزوگام می ‌باشد.

ایزوگام‌ دمیده طرح دار جدید خوب

خرید ایزوگام‌ دمیده

خرید ایزوگام‌ دمیده قیر دمیده شده را می‌توان یکی از انواع عایق‌ های پرکاربرد نام برد که نسبت‌ به دیگر انواع عایق‌ ها دارای کیفیت پایین‌ تری می‌ باشد.به طور معمول از این عایق برای ایزوگام کردن سقف منازل و آپارتمان‌ها استفاده نمی‌شود.

ولی می‌توان برای پوشاندن سطوح مختلف مانند مخزن‌های آب و یا باندهای فرودگاه‌ها از آن استفاده کرد.

قیر دمیده از جمله اصلی‌ ترین عناصر ایزوگام به شمار می‌رود که در بیشتر حالات به رنگ‌های سیاه و قهوه‌ای تیره وجود دارد و در دمای محیط جامد می‌باشد.

بسیاری از افراد استفاده از قیر دمیده را نسبت‌به نوع پلیمری آن ترجیح می‌دهند زیرا این نوع ایزوگام دارای قیمت مقرون‌ به‌ صرفه و ضخامت زیاد می‌ باشد.

جالب است بدانید ایزوگام دمیده معمولاً در ساختمان‌ سازی استفاده نمی ‌شود و بیشترین کاربرد آن در باتری اتومبیل و اندود کاری است.

این نوع ایزوگام به دلیل ضخامت زیادی که دارد ممکن است فشار و وزن زیادی را بر روی سقف ساختمان تحمیل کرده و مشکلاتی را به وجود بیاورد.

برای خرید ایزوگام روش‌های مختلفی وجود دارد بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند این ایزوگام را از کارخانه به‌ صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه کنند.

در این صورت قیمت آن اقتصادی‌ تر و به ‌صرفه تر تمام می ‌شود. همچنین می ‌توان این محصول را اینترنتی و غیرحضوری خریداری نمود که دراین‌ صورت باعث صرفه‌ جویی در وقت و انرژی می ‌شود.

همچنین می ‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌ های عرضه‌ کننده ایزوگام و عایق ‌های مختلف بر اساس نیاز و همچنین محلی که نیاز به عایق ‌کاری دارد؛ اقدام به گرفتن مشاور و سپس خرید نمایید.

ایزوگام‌ دمیده قم

ایزوگام‌ دمیده قم می ‌توان گفت در حالت کلی ایزوگام به ۲ دسته تقسیم می ‌شود ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده. ماده اصلی ایزوگام دمیده از قیر دمیده تشکیل شده ‌است که از دمیدن هوا داغ به مازوت به دست می ‌آید.

در این فرآیند هوای داغ با دمای ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد توسط یکسری لوله‌ های سوراخ ‌دار به محفظه دارای مازوت پمپاژ می ‌کنند.

در نتیجه این کار اتم‌های هیدروژن با اکسیژن هوا واکنش داده و سپس بخار آب تولید می ‌شود.

قیر دمیده نسبت‌ به قیر خالص دارای درجه نفوذ پذیری بسیار کمتری می‌باشد و درجه نرمی بیشتری دارد.

همچنین حساسیت این ایزوگام نسبت ‌به تغییرات دما کمتر است. بهتر است بدانید چسبندگی ایزوگام دمیده پائین می‌ باشد و ضخامت آن نسبت ‌به ایزوگام پلیمری بیشتر می ‌باشد.

همچنین ایزوگام دمیده نسبت ‌به ایزوگام پلیمری دارای عمر و کیفیت پائین‌تری می‌باشد. ایزوگام دمیده معمولاً به شکل جامد و سخت می‌ باشد که پس‌از عملیات تصفیه به وجود می ‌آید.

این ایزوگام حالت الاستیکی داشته و بیشتر به ‌عنوان پوشش عایقی در پشت ‌بام و باطری روی اتومبیل استفاده می ‌شود.

ایزوگام پلیمری که از قیر خالص تشکیل ‌شده است دارای کیفیت بسیار بالاتری نسبت‌ به ایزوگام دمیده می‌ باشد.

به دلیل دمیده شدن هوا به داخل مازوت یا نفت کوره‌ای، ایزوگام دمیده دارای کیفیت پایین ‌تر و عمر مفید بسیار کمتر می ‌باشد.

بهتر است بدانید عمر مفید ایزوگام های دمیده در شرایط جوی مناسب ۱ تا ۲ سال می‌ باشد. در شهرهای مختلفی از فروشگاه ‌های معتبر می ‌توان اقدام به خرید ایزوگام دمیده نمود.

برای مثال در شهر قم می ‌توانید با مراجعه به فروشگاه ‌های محصولات ایزوگام و عایق پوششی براساس نیاز خود و همچنین ظرفیت بودجه، اقدام به خرید این نوع ایزوگام نمایید.

ایزوگام‌ دمیده خوب

ایزوگام‌ دمیده خوب ایزوگام را می‌ توان یک نوع عایق ضد رطوبتی که برای پوشش‌ دهی سطوح مختلف در برابر نفوذ آب،بارش برق و باران و تابش نور خورشید مورد استفاده قرار می‌گیرد، نام برد.

یکی از انواع عایق پوششی؛ ایزوگام های دمیده می‌باشد که از قیر دمیده؛یک لایه‌ی فویل آلومینیومی با ضخامت برابر با ۱۶ میکرون،یک لایه تیشو، یک ‌لایه پلی استر؛ گونی پلاستیکی و پودر تالک تشکیل‌ شده است.

این نوع ایزوگام از مرغوبیت و کیفیت کمتری نسبت ‌به دیگر انواع ایزوگام برخوردار می‌ باشد.

بعضی از گونه‌های ایزوگام دمیده به دلیل استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت جزء ایزوگام های خوب به حساب می‌آید.

البته نکته قابل‌ذکر است که کیفیت و ماندگاری ایزوگام های پلیمری نسبت ‌به ایزوگام دمیده بهتر و بالاتر است. بهتر است برای ایزوگام سقف منزل و یا محله مجتمع مسکونی از این نوع ایزوگام استفاده نشود.

این ایزوگام دارای عمر بسیار کمی می ‌باشد و تعویض مجدد آن می‌ تواند هزینه‌ های زیادی را به افراد تحمیل کند.

ایزوگام‌ دمیده قیرگونی

ایزوگام‌ دمیده قیرگونی به‌ طور کلی ایزوگام‌ ها دارای دسته ‌های مختلفی هستند که بر اساس جنس رویه، نوع قیر و نوع تیشوی دسته ‌بندی می ‌شوند.

یکی از انواع عایق پشت بام،ایزوگام دمیده نامیده می‌ شود که جزء ایزوگام های ارزان ‌قیمت به حساب می ‌آید.

این ایزوگام از قیر دمیده یا اکسیده شده تهیه می ‌شود که دارای درجه نفوذ کمتری می ‌باشد. ایزوگام های دمیده دارای مزایایی مانند اجرای سریع و هزینه پائین ‌تر می ‌باشند.

از جمله روش ‌های شناخت ایزوگام دمیده از ایزوگام پلیمری این است که هنگام نصب؛ ایزوگام پلیمری بوی قیر می ‌دهد ولی ایزوگام دمیده بوی دود و گازوئیل می ‌دهد.

همچنین اگر هر دو ایزوگام را در مقابل آفتاب قرار بدهیم، نایلون ایزوگام پلیمری به آن می‌ چسبد ولی نایلون ایزوگام دمیده به ‌راحتی از آن جدا می ‌شود.

نوع دیگری از عایق که برای پشت ‌بام‌ ها یا بدنه منابع آب و همچنین کف حمام و توالت استفاده می‌ شود؛ قیرگونی نامیده می ‌شود. در بعضی مواقع برای قیرگونی کردن مکان ‌های مختلف از قیر دمیده شده استفاده می ‌شود.

برای افرادی که تمایل به عایق‌کاری سقف محل زندگی خود با هزینه بسیار کمتری دارد قیرگونی با قیر دمیده شده پیشنهاد خوبی می ‌باشد.

البته باید توجه داشت که عمر این نوع قیرگونی می‌ تواند بسیار کم باشد. برای مناطقی که دارای آب ‌و هوایی مساعد هستند و آب‌ و هوایی زیاد گرم و سردی ندارند، قیر و گونی با قیر دمیده می‌ تواند گزینه تقریباً مناسبی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *