تاثیر قیمت چیپس میوه خانگی بر روی دلار چشم گیر است

علاوه بر مغازه ها، غرفه ها و رستوران ها، میوه ها نیز برای اعیاد و جشنواره های مختلف عرضه می شود. به گفته ایلیا، یک بار اکشنی برگزار کردند و چیپس سیب زمینی و چیپس میوه خانگی و کروتون نان را با میوه عوض کردند که محبوبیت داشت. او گفت: «پسر کوچکی به سمت من آمد، سکه‌ها را پرت کرد و گفت: به من میوه بدهید، این بسیار تاثیرگذار بود.

صاحب “Frutsov” هنوز به کمک مالی دولت متوسل نشده است ، به گفته ایلیا ، اطلاعات در مورد اقدامات حمایتی همیشه به کارآفرینان نمی رسد.

با این حال، این شرکت از پروژه SME Corporation برای مشاوره از راه دور استفاده می کند – پورتال SME Business Navigator، که توصیه هایی را برای شروع یک کسب و کار کوچک و متوسط، نوشتن یک طرح تجاری، دریافت وام و اقدامات حمایتی دولت، یافتن محل و قطعه زمین ارائه می دهد. و نکات مهم دیگر “آنها یک چارچوب نظارتی عالی، یک پایگاه داده از پرسش ها و پاسخ ها دارند.

اگر لازم است در مورد تعامل با هر سازمان دولتی بیاموزید، من می توانم با چند کلیک با اطلاعات آشنا شوم. لازم نیست منتظر کسی باشم. پاسخ دهید، من سوال و پاسخ آن را می بینم.” ایلیا گفت.

چیپس

اکنون این شرکت به فکر ورود به بازارهای خارجی است، زیرا این شرکت در حال حاضر محصولات خود را در روسیه به تمام مناطق از ساخالین تا کالینینگراد عرضه می کند.

“البته ما رقبایی داریم. به عنوان مثال، یک شرکت مالک باغ های سیب است و همچنین چیپس میوه تولید می کند، اما محدوده آنها به دلایل واضح محدود است. ما مانند هر شرکتی که در حال رشد است، به فکر عرضه محصولات در خارج از کشور هستیم، اما زمانی که ما شروع نمی‌توانم بگویم آنها را تولید کنم.»

تولید چیپس میوه: چگونه می توان یک کسب و کار با میان وعده های مناسب ایجاد کرد؟
یک میان وعده سریع و خوشمزه و حتی بدون ضرر برای سلامتی یکی از رایج ترین درخواست های کسانی است که به سبک زندگی سالم پایبند هستند. تنقلات خوشمزه و سالم امروزه در اوج محبوبیت هستند.

این محصول نه تنها در مراکز تناسب اندام، بلکه در کافه ها و سوپر مارکت ها نیز مورد تقاضا است. به همین دلیل است که تولید چیپس و میله میوه در حال تبدیل شدن به یک نوع تجارت جذاب است.