توت خشک درجه دو در مراسم عروسی موجب به قتل رسیدن عروس توسط مادر شوهر شد

توت خشک درجه دو: توت خشک درجه دو سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و فیبر است که به کنترل سطح قند خون کمک می کند. آنتی اکسیدان های توت فرنگی با کاهش کلسترول بد (LDL)، حفظ و بهبود کلسترول خوب (HDL) و کاهش فشار خون به کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کنند. علاوه بر این، این میوه خشک کربوهیدرات کمی دارد و شاخص گلوکز آن 40 است.

فواید میوه های خشک برای سلامتی چیست؟

پوشش میوه خشک میوه خشک شده

خواص میوه های خشک برای سلامتی چیست؟ همانطور که می دانید یک فرد عادی برای حفظ سلامتی و تامین انواع ویتامین ها و مواد معدنی باید روزانه ۲ تا ۳ واحد میوه مصرف کند. اما بیشتر ما از روی سهل انگاری و به بهانه های مختلف میوه نمی خوریم.

یکی از این بهانه ها کمبود میوه های تازه و آبدار در ماه های سرد سال است که البته کاملا موجه به نظر می رسد. اما این مشکل به راحتی حل می شود. در فصل سرد می توانید از میوه های خشک استفاده کنید.

میوه های خشک چیست؟

از آنجایی که همیشه نمی‌توان میوه‌های تازه را ذخیره کرد، از زمان‌های قدیم آنها را خشک می‌کردند یا برای نگهداری آنها مربا می‌کردند. امروزه از انجماد به عنوان بهترین روش نگهداری مواد غذایی استفاده می شود، اما اگر میوه ها را نیز منجمد کنیم، ظاهر، کیفیت و ظاهر اولیه خود را از دست می دهند. بنابراین با خشک کن یا در معرض هوا خشک می شوند.

میوه‌های خشک میوه‌هایی هستند که در طول فرآیند خشک کردن، مقداری از آب خود را از دست می‌دهند و حجم میوه را کاهش می‌دهند. یکی از مزیت های اصلی میوه های خشک نسبت به میوه های تازه ماندگاری آنهاست. میوه های خشک را می توان برای مدت طولانی بدون یخچال نگهداری کرد.