تیتر اول اخبار درباره نحوه تولید الکل blue sense!

الکل blue sense از دوران کلاسیک ، قبل از ظهور بیهوش‌کننده‌های مدرن، به‌عنوان یک بیهوش‌کننده عمومی استفاده می‌شده است. اتانول در اوایل سال 1363 به عنوان یک ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار گرفت و شواهدی مبنی بر این استفاده تا پایان قرن نوزدهم یافت نشد.

فرهنگ طب سنتی چینی

“” شووون ” می گوید: “طبیعت دارو را شراب می دهد” و “شراب برای درمان بیماری ها نیز به کار می رود.” به گفته ” هانشو شیهو ژی “: “شراب از همه داروها بهترین است”.

” شن نونگ” به وضوح در ماتریامجموعه” ” ثبت شده است که شراب به عنوان دارو برای درمان شرابحس کنندهبیبیماری ها استفاده می شود. شراب برای اولین بار به عنوان و غیره استفاده می شود .

ضرب المثلی در ژاپنی “酒は百魔の长” [14] [15] [16] وجود دارد؛ در کره ای ضرب المثلی وجود دارد “백독지장 (طول صد سم)”

الکل

استفاده پزشکی
در درمان پزشکی، اتانول را اغلب قبل از رگ‌گیری و جراحی برای ضدعفونی پوست روی پوست مالیده می‌شود ، اتانول را روی پوست بیمار مالیده می‌شود که تحت درمان قرار می‌گیرد و همچنین برای ضدعفونی روی دست‌های کادر پزشکی استفاده می‌شود.

اتانول همچنین می تواند برای تمیز کردن قسمت های دیگر استفاده شود و همچنین در دهان شویه ها استفاده می شود.

در درمان مسمومیت با متانول یا مسمومیت با اتیلن گلیکول ، اگر فومپیزول در دسترس نباشد ، می توان از اتانول خوراکی یا داخل وریدی نیز برای درمان استفاده کرد.

علاوه بر این، الکل به عنوان یک حلال آلی با سمیت کم ، می تواند برای حل کردن مواد موثره مواد دارویی مورد استفاده قرار گیرد و اغلب به عنوان مواد کمکی دارویی استفاده می شود.

علاوه بر کاربردهای فوق، هیچ استفاده پزشکی شناخته شده ای از اتانول در جامعه پزشکی وجود ندارد. این تا حدی به دلیل این واقعیت است که اتانول دارای شاخص درمانی تنها 10:1 است (دوز بالقوه خطرناک ده برابر دوز درمانی است).