حراج کفش ایمنی به دلیل بالا رفتن قطع شدن پای کارگران

مرطوب کفش ایمنی یک انتخاب محبوب هنگام کار در شرایط مرطوب هستند. کار در یک محیط مرطوب خطر خیس شدن را دارد. بنابراین خشک نگه داشتن پاها نیز به محافظت از آنها در برابر سرما کمک می کند.

کفش هایی با چرم ضد آب نیز در برابر رشد کپک و کپک محافظت می کنند. برای این مشکل، صنایع ایمنی آرک نیز قصد دارد کفش هایی مانند اپنکا با چرم ضد آب میکروفایبر تولید کند.

سطوح لغزنده

کفش های ضد لغزش برای بسیاری از صنایع مورد نیاز است. کارکنان بهداشتی، کارگران صنایع غذایی، کارگران صنایع فلزی و خودروسازی، کارگران کارخانه و غیره.

این لیست تقریباً بی پایان است. کفش های ضد لغزش دارای زیره ای هستند که نرمی را کاهش می دهد، اصطکاک را افزایش می دهد و از تصادف جلوگیری می کند.

کفش ایمنی Pro با زیره PU-TPU انتخاب خوبی برای کار بر روی سطوح لغزنده است شعله و فلز مذاب کار با فلز مذاب بسیار خطرناک است. چکمه های ریخته گری، جوشکاری یا سوراخکاری به طور خاص برای این نوع کار ساخته می شوند.

کفش

این چکمه ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر گرمای شدید یا سایر شرایط محیطی عایق باشند. این کفش ها از ورود فلز داغ به درزهای کفش جلوگیری می کنند. برای این منظور استفاده از کفش ایمنی با زیره پلاستیکی توصیه می شود.

مشاوره تخصصی آرک در مورد چکمه های کار در انتخاب کفش مناسب باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. باید مطمئن شوید که در ناحیه مچ پا احساس امنیت و راحتی می کنید و می توانید به خوبی حرکت کنید.

به همین دلیل تمامی کفش های ایمنی آرک در دو نوع چکمه یا چکمه و چکمه تولید می شوند. همچنین باید مطمئن شوید که کفش های ایمنی به خوبی روی پاها قرار می گیرند.

یک کفش گشاد یا حجیم می تواند یک خطر در محل کار باشد. توجه به محیط کار و شناسایی خطرات احتمالی و همچنین بررسی شرایط محیطی مانند رطوبت، گرما، وجود کویل، سیم برق و …

مهمترین اصل قبل از خرید و انتخاب کفش ایمنی است. همیشه اطمینان حاصل کنید که کفشی که انتخاب می کنید با دستورالعمل های تعیین شده توسط شرکت شما و نوع کار شما مطابقت دارد.