خیاط لباس فرم مدرسه دخترانه راهنمایی در یک تصادف جان باخت

کره جنوبی تقریباً تمام دبیرستان‌ها و دبیرستان‌های حرفه‌ای کره لباس فرم مدرسه دخترانه راهنمایی به نام Gyobok (교복) را به دانش‌آموزان خود تحمیل می‌کنند. اکثر مدارس ابتدایی، به جز مدارس خصوصی، از لباس فرم استفاده نمی کنند. با این حال، لباس فرم از مدرسه راهنمایی صراحتاً مورد نیاز است.

سبک اصلی مورد استفاده، سبک غربی است که شامل ژاکت، پیراهن و کراوات، دامن دخترانه و شلوار طوسی بلند برای پسر است. محیط مدرسه اغلب محل اولین رویکردهای احساسی است، بنابراین بخشی از جذابیت عاشقانه نوجوانان را به یک شکل تبدیل می کند:

این امر با استفاده از آن در سریال های تلویزیونی موفق مختلف در بین جوانان ( درام کره ای ) و همچنین توسط این واقعیت افزایش می یابد. بسیاری از شخصیت‌های معروف فراتر از دوران مدرسه. در نتیجه یونیفرم به طور فزاینده ای در بین دانش آموزان تبدیل به چیزی شبیه به مد شده است.

لباس

کوبا لباس فرم مدرسه در سراسر جزیره استفاده می شود. دانش آموزان، صرف نظر از سن یا جنسیت، آنها را به رنگ مشخصی می پوشند که نشان دهنده درجه و سطح تحصیلی است. بچه های کوچکتر نیز کفش هایی می پوشند که آنها را متعلق به سازمان کمونیستی “پیشگامان جوان” می داند.

پسران کوبایی با لباس مدرسه دانمارک اکثر مدارس دولتی و خصوصی در دانمارک از لباس فرم استفاده نمی کنند. با این حال، آنهایی که در دو کالج مهم کشور، مدرسه Herlufsholm و Sorø Akademi استفاده می‌شوند، به‌عنوان یونیفرم‌های تاریخی باقی مانده‌اند.

امارات متحده عربی پوشیدن یونیفورم در برخی مدارس محلی یا بین المللی چندان ضروری نیست، در عوض به نظر می رسد اجباری تر باشد، به عنوان مثال در مدارس خصوصی که فرزندان مهاجران هندی در آن تحصیل می کنند و خود را در داخل کشور کار می کنند. یک پیراهن و شورت سفید یا آبی (گاهی راه راه) برای بچه های دبستانی، قهوه ای یا آبی با شلوار بلند برای بچه های راهنمایی و دبیرستان.