زندانی که با حوله تن پوش تاچ ترکیه از زندان فرار کرد

یکی دیگر از حوله تن پوش تاچ ترکیه معروف حوله ساحلی است که به آن حوله ساحل نیز می گویند . معمولاً با تصاویر و رنگ‌های خاص مشخص می‌شوند، علاوه بر اینکه ما را بعد از شنا در دریا خشک می‌کنند، برای داشتن یک پایه پشتیبانی در خشکی که می‌تواند ما را کثیف کند، مانند ماسه یا علف، مفید هستند.

در حمام هتل ها و هتل ها یافتن حوله های تعویضی که چیزی بیش از مجموعه ای شامل یک حوله حمام، یکی برای صورت و دست ها و یک حوله دستمال کاغذی نیست، غیر معمول نیست .

علاوه بر حمام و ساحل، حوله آشپزخانه نیز پیدا می کنیم . با این حال، بسته به کشور، تفاوت‌هایی وجود دارد: برای مثال، اگر در ایتالیا به معنای دستمال ظرفشویی برای تمیز کردن ظروف است، در بریتانیا به‌جای آن، اصطلاح معادل آن در انگلیسی نیز مخفف کاغذ جاذب است.

حوله

اگر به ایالات متحده آمریکا نقل مکان کنیم، می‌توانیم حوله‌های نمایشی نیز پیدا کنیم . آنها مانند حوله های معمولی حمام هستند، اما تزئینات خاصی دارند که با مواد گرانبها و گران قیمت ساخته شده اند. آنها برای خشک کردن بدن در نظر گرفته نشده اند، بلکه فقط یک عملکرد زیبایی شناختی هستند تا ظرافت بیشتری به محیط بدهند.

شناگران حرفه‌ای از چوب‌های چغندر یا حوله‌های ورزشی استفاده می‌کنند که مخصوصاً جاذب هستند و می‌توانند یک بار دیگر مورد استفاده مجدد قرار گیرند.

در سالن های ورزشی ممکن است حوله های عرق گیر وجود داشته باشد ، شبیه به حوله های دستی، اما برای از بین بردن عرق از وسایل ورزشی استفاده می شود.

حوله های چای (در انگلیسی بریتانیایی به آن ها گفته می شود، در حالی که در آمریکایی به عنوان “حوله ظرفشویی” تعریف می شوند) پارچه های کتانی هستند که برای خشک کردن بشقاب ها، لیوان ها، کارد و چنگال و سایر اشیایی که معمولاً در طول وعده های غذایی استفاده می شوند استفاده می شود. آنها در قرن 18 مورد استفاده قرار می گرفتند و اکنون بیشتر اشیایی زیبا برای اهداف تزئینی هستند.