زنی که با باند کشی مشکی به مراسم عزای مادر شوهرش رفت

باند کشی مشکی برای فشرده سازی الاستیک را می توان با استفاده از بانداژ های الاستیک نیز انجام داد. ما سه نوع بانداژ الاستیک را تشخیص می دهیم.

پیشگیری کننده، ضد ترومبوز، درمانی، بانداژ از طریق کشش از پیش تعیین شده فیبر الاستیک عمل می کند. اپراتور باید قطر (در ارتفاع مچ پا و حفره پوپلیتئال) و طول ساق پا را اندازه گیری کند. با توجه به نوع بانداژ مورد استفاده تنها در این راه درمان موثر خواهد بود.

بانداژ های پیشگیرانه

آنها با DEN اندازه گیری می شوند، یعنی کالیبر فیبر الاستیکی که با آن بافته می شوند. ما 3 نوع بانداژ را تشخیص می دهیم: 40 DEN، 70 DEN، 140 DEN. این نوع بانداژ باید برای مقاصد پیشگیرانه و در صورت عدم وجود آسیب شناسی استفاده شود و استفاده از آن باید متناسب با عوامل خطر باشد.

عوامل حرفه ای، به ویژه وضعیت عمودی و درجه حرارت، باید بسیار مورد توجه قرار گیرند. بانداژ های پیشگیرانه فشاری را تضمین می کنند که بسته به تعداد دنیر، از 12 تا 18 میلی متر جیوه متغیر است.

باند

بانداژ ضد آمبولی

آنها از ترومبوز ورید عمقی جلوگیری می کنند. آنها در حین عمل استفاده می شوند، قبل از عمل پوشیده می شوند و پس از حرکت کامل برداشته می شوند. آنها فشرده سازی 18 میلی متر جیوه را تعیین می کنند. آنها در درمان زخم های پوستی تجویز نمی شوند.

بانداژ های درمانی آنها بر حسب میلی متر جیوه اندازه گیری می شوند و به 4 دسته یا کلاس (K) تقسیم می شوند.

کلاس 1 = 15 – 21 میلی‌متر جیوه

کلاس 2 = 23 – 32 میلی‌متر جیوه

کلاس 3 = 34 – 46 میلی‌متر جیوه

کلاس 4 = > 49 میلی‌متر جیوه

لازم است به بیمار در مورد استفاده، نحوه پوشیدن بانداژ و بهداشت پوست آموزش داده شود. بانداژ باید صبح ها قبل از ظاهر شدن ادم پوشیده شود و تا زمانی که ممکن است نگه داشته شود. بانداژ های الاستیک باید در هنگام استراحت شبانه برداشته شوند، زیرا کاهش تون عضلانی باعث کاهش محافظت در برابر فشار می شود.