ساخت بزرگترین مایع ظرفشویی پریل برای مسابقات جام جهانی در قطر

در ارتباط با مایع ظرفشویی پریل فقط می توانم بگویم که این محصول فناوری برای حفاظت از محیط زیست است، بلا در حال تحقیق و بررسی در مورد مواد شوینده ظرفشویی دوستدار محیط زیست، شگفت انگیزترین محصول، بوده و به دنبال محصولاتی با مواد ساده تر بوده است، با این حال، این مایع ظرفشویی به صورت تکنولوژیکی ارائه شده است.

روشی که باعث می شود لوسیونی که ما استفاده می کنیم ملایم تر باشد و به راحتی تجزیه شود. در هنگام استفاده هیچ گونه باری روی پوست ایجاد نمی کند. همچنین می تواند پس از استفاده در محیط فاضلاب تجزیه شود. بسته بندی بیرونی بسیار تکنولوژیکی است.

بسته بندی بیرونی شبیه پوشیدن یک روپوش سفید و لباس مجلسی و عینک زدن است. آیا می توانید توضیحات من را تصور کنید؟ باید اینطوری باشه که پروفایلشون رو خیلی جدی خوندم و همه چیز رو شبیه یک محقق جلوه دادم .

صابون ظرف آشپزخانه مرکبات ارگانیک NAIKED

ظرفیت 80 گرم

مبدا آلمان

شوینده

بسته بندی بیرونی بازیافت شده سازگار با محیط زیست

گواهینامه سازگار با آب و هوا، تجارت منصفانه ، سازگار با محیط زیست

صابون طبیعی آلمانی ، مراقبت از محیط و دست هنگام تمیز کردن.

تمیز کننده طبیعی و قدرتمند، به طور موثر لکه های روغن و لکه های چربی را از بین می برد.

کمبود

یک روش دیگر، باید آن را روی اسفنج بگذارید تا کف کند، بیشتر کف می کند.

به تازگی بلا نیز عاشق عطر اسانس های شفابخش شده است و بدون اینکه بداند جذب اسانس ها می شود.عطر این صابون ظرفشویی از بوی اسانس های طبیعی می آید.بسته بندی بیرونی آن همگی سازگار با محیط زیست است .

بسته بندی بیرونی بیش از حد ضایعات می تواند قدرت پاک کنندگی و ایمنی محیطی را در طول فرآیند تمیز کردن ترکیب کند، به طوری که تمیز کردن دیگر بار زباله نیست.

من مفهوم این شرکت را خیلی دوست دارم، ضمن انجام حفاظت از محیط زیست و دوست داشتن زمین، همچنین فراموش نمی کنم که ظاهری سرزندگی (بسته بندی بیرونی) بدهم تا دیگر کل محصول سفت و سخت نباشد. از خود صابون گرفته تا بسته بندی، آن را نمی خواهد بار محیط زیست