شیرینی دانمارکی پاسداران باعث بیماری قند در کودکان

شیرینی دانمارکی پاسداران در آرژانتین به این نوع کیک که همیشه با فوندانت شکلاتی پوشانده می شود، پالو جاکوب یا جاکوبو می گویند .

در ونزوئلا آنها را Lengua e suegra می شناسند که همراه با دونات فروخته می شود.

در پرو ، 1 اکوادور 6 و گواتمالا به عنوان رعد و برق شناخته می شود و به طور کلی در شیرینی فروشی ها موجود است. آنها معمولا با شکلات یا کارامل پوشانده می شوند. 7

اکلر ( fr. eclair — براق) کیک بیضی شکلی است که از خمیر پف دار تهیه می شود و با خامه (شیرین یا گاهی شور) پر می شود. محلول شکلاتی یا کوورتور را به قسمت بیرونی کیک بزنید. از آنجا که به خوبی ذخیره می شود، به طور گسترده در مکان های خرید توزیع می شود.

طرز تهیه یک اکلر واقعی (فرانسوی) به این صورت است: خمیر به 250 میلی لیتر آب، 50 گرم کره، 150 گرم آرد، 4 عدد تخم مرغ ، یک پیمانه نمک ، روغن برای پخش کردن خمیر و آرد برای پخش کردن خمیر نیاز دارد.

شیرینی

هیئت مدیره 375 میلی لیتر شیر برای پر کردن30 گرم پودر غذای کودک (مخلوط شیر خشک)، 65 گرم شکر گرانول، 75 گرم کره، 200 میلی لیتر خامه ترش، 100 گرم کوورتور یا شکلات برای لعاب دادن، 3 قاشق غذاخوری آبلیمو، 1 بسته شکر وانیلی. و کمی نمک لازم است.

طرز تهیه: 1. برای تهیه خمیر آب را با روغن و نمک بجوشانید و از روی حرارت بردارید و با آرد مخلوط کنید. پس از آن، کاسه را دوباره روی آتش بگذارید و آن را مدام هم بزنید تا گلوله های خمیر درست شود.

خمیر به دست آمده را در یک کاسه قهوه ای تیره بریزید و تخم مرغ های زده شده را به آن اضافه کنید و بدون اینکه اجازه دهید خمیر خنک شود مخلوط کنید.

یک کیسه شیرینی پزی یا سرنگ از خمیر تهیه شده به این ترتیب پر می شود. فرم ها به عرض 3 سانتی متر و طول 10 سانتی متر با استفاده از کیسه یا سرنگ روی تخته چرب و آردپاشی شده پرس می شوند.

این قالب ها در فرهای با دمای 220 درجه سانتی گراد به مدت حدود 25 دقیقه پخته می شوند. 2.