شیلنگ آب لباسشویی ال جی تولید شده با طلا

برنامه های کاربردی بیشتر از نایلون ، پلی اورتان ، پلی اتیلن ، پی وی سی ، یا لاستیک های مصنوعی یا طبیعی استفاده می کنند ، بر اساس محیط و درجه فشار مورد نیاز. در سال های اخیر، شیلنگ ها را می توان از گریدهای خاص پلی اتیلن ( LDPE و به ویژه LLDPE ) نیز ساخت. سایر مواد شیلنگ عبارتند از PTFE ( تفلون )، فولاد ضد زنگ و سایر فلزات.

شیلنگ آب لباسشویی ال جی لایروبی داستانی طولانی دارند که از استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. یک شلنگ لایروبی انعطاف پذیر که به طور گسترده در لایروبی برای انتقال گل و لای یا شن استفاده می شود.

در برابر سایش و سایش مقاوم است تا عمر طولانی را تضمین کند. انواع شلنگ لایروبی انعطاف پذیر شامل شلنگ لاستیکی شناور، شلنگ تخلیه، شلنگ مکش، شیلنگ زرهی و شیلنگ سرامیکی است.

برای دستیابی به مقاومت فشاری بهتر، شیلنگ ها را می توان با الیاف یا سیم فولادی تقویت کرد. متداول‌ترین روش‌های تقویتی عبارتند از: قیطاندن، مارپیچ کردن، بافندگی و پیچیدن لایه‌های پارچه. آرماتور مقاومت فشار و همچنین سختی را افزایش می دهد.

شیلنگ

برای به دست آوردن انعطاف پذیری، از راه راه یا دم استفاده می شود. معمولاً از حلقه‌های تقویت‌کننده محیطی یا مارپیچ برای حفظ این سازه‌های موجدار یا دم‌دار تحت فشار داخلی استفاده می‌شود .

شیلنگ ها را می توان در آب یا سایر محیط های مایع یا برای انتقال هوا یا گازهای دیگر استفاده کرد. شیلنگ ها برای حمل سیالات از طریق هوا یا محیط های سیال استفاده می شوند و معمولاً با گیره ها ، اسپیگوت ها ، فلنج ها و نازل ها برای کنترل جریان سیال استفاده می شوند.

کاربردهای خاص شامل موارد زیر است:

شلنگ باغچه برای آبیاری گیاهان در باغ یا چمن یا برای انتقال آب به آبپاش برای همین منظور استفاده می شود.
شیلنگ سخت برای آبیاری محصولات کشاورزی در آبیاری قطره ای استفاده می شود.