نقشه قتل ملکه با شال موهر پشمی توسط پلیس انگلستان متوقف شد

شال موهر پشمی بی نهایت انواع شال شنیدن شال بی نهایت برای اولین بار همه ما را گیج می کند، انگار یک تکه پارچه بی حد و حصر گردن را پوشانده است خب اینطور نیست.

شال بی نهایت نیز شبیه به مقنعه است، اما یک سوراخ بزرگتر را نه یک بار بلکه دو بار دور گردن خود می پیچید. دایره دوتایی نشان دهنده بی نهایت است.

پارچه دوخته شده ای است که روکش کمتری دارد اما دولایه دور گردن می چرخد. همچنین یک لوازم جانبی زمستانی است. از این رو ماده یا پارچه مورد استفاده در ساخت آنها بیشتر چرم یا پوست حیوانات است.

تکنیک ها و روش های مختلف بافت برای ایجاد شال های بی نهایت استفاده می شود. اینها به سبک شال بسیار زیبا و خاموش هستند. (انواع روسری)

اسنود: انواع شال اسنود چیست و چه تفاوتی با کلاهک دارد؟

تا حدی در تعریف اسنود می گوید که مثل هود است; با این حال، با ویژگی منحصر به فرد کاپوت. این بدان معنی است که اسنود ترکیبی از هود و فیرینگ است. یک تکه پارچه برای پوشاندن گردن و سر خود می گیرید.

شال

در اینجا باید بدانید که شنل یا کلاه جداگانه به سنود وصل نمی شود، اما پارچه عرض بیشتری دارد و به راحتی دور گردن شما قرار می گیرد و سرتان را می پوشاند. برای پوشیدن آن باید یک حلقه درست کنید که چون به صورت دوخته شده است چندان سخت نیست. 

 شال مثلثی:

روسری های مثلثی هم برای لباس های زمستانی و هم برای تابستان مفید هستند. این روسری ها بیشتر شبیه یک اکسسوری مد هستند تا یک پارچه برای محافظت از شما در برابر سرما یا گرما.

شما می توانید مواد را زیاد آزمایش کنید زیرا یک اکسسوری مد است. از پارچه توری گرفته تا پنبه یا پشم بافتنی گرفته تا پشمینه های در هم تنیده؛ یک شال مثلثی به شکلی که دوست دارید تهیه کنید.

همانطور که از نام آن پیداست، شال مثلثی به شکل مثلث است. زاویه سوم معمولاً قفسه سینه را می پوشاند، در حالی که پس از پیچیدن گردن، زاویه ها روی شانه ها می افتد.