نوشته های خونی روی کاشی سرویس بهداشتی باعث سکته صاحبخانه شد

کاشی سرویس بهداشتی یک اصطلاح کلی برای مواد سختی است که به صورت صاف روی سطوح قرار می‌گیرند و معمولاً برای پوشاندن سقف‌ها ، کف ، دیوارها یا سایر اشیاء استفاده می‌شوند. مواد شامل سرامیک ، فلز ، سنگ و غیره است.

باستان شناسی دریافته است که در هزاره چهارم قبل از میلاد ، مردم منطقه دریاچه لنا در یونان باستان قبلا از کاشی های سفالی پخته شده برای پوشش سقف خود استفاده می کردند.

حمام ها در دوره روم باستان از مواد تزئینی کف موزاییک سفالی استفاده می کردند.

در معماری اسلامی از قرن دوازدهم ، تعداد زیادی کاشی رنگی برای تزیین دیوار ساختمان ها استفاده شده است که سبک منحصر به فردی از معماری اسلامی را تشکیل می دهد.

حمام یا دستشویی اتاقی است ، معمولاً در یک خانه یا ساختمان مسکونی دیگر، که شامل وان یا دوش (یا هر دو) است. گنجاندن حوضچه معمولی است.

کاشی

در برخی از نقاط جهان، مانند هند، توالت معمولاً در حمام گنجانده شده است. در برخی دیگر، توالت معمولاً یک اتاق اختصاصی جدا از اتاق اختصاص داده شده برای فعالیت های بهداشت شخصی داده می شود.

در انگلیسی آمریکای شمالی ، کلمه “حمام” گاهی اوقات برای اشاره به هر اتاقی در یک اقامتگاه که دارای توالت است، صرف نظر از گنجاندن حمام یا دوش استفاده می شود.

از نظر تاریخی، حمام کردن اغلب یک فعالیت جمعی بود که در حمام های عمومی انجام می شد . در برخی کشورها جنبه اجتماعی مشترک پاکسازی بدن همچنان مهم است، مانند سنتو در ژاپن و ” حمام ترکی ” (که با نام های دیگر نیز شناخته می شود) در سراسر جهان اسلام.

اصطلاح مکانی که برای تمیز کردن بدن استفاده می شود در سراسر جهان انگلیسی زبان متفاوت است ، همانطور که طراحی خود اتاق نیز متفاوت است. یک حمام کامل به طور کلی شامل حمام یا دوش (یا هر دو)، توالت و سینک است.