پیرمردی با فروش گوشت منجمد در جانبو میلیاردر شد

مزایا و مضرات گوشت منجمد در جانبو مزایای گوشت منجمد همه می دانند که گوشت گاو بهتر به طور کلی وارداتی است و بیشتر گوشت گاو وارداتی گوشت منجمد است.

اگر گوشت تازه سرد باشد در هنگام حمل و نقل نیاز به دمای بسیار بالایی دارد و در حمل و نقل به راحتی مشکل ایجاد می شود و از بین رفتن گوشت بسیار زیاد خواهد بود.

حتی اگر دمای پایین‌تر باکتری‌ها و آنزیم‌های گوشت را تضعیف کند، فساد همچنان ادامه دارد. علاوه بر این، ماندگاری گوشت تازه سرد می تواند به 12 هفته برسد و نیاز به زمان نسبتاً زیاد است.

گوشت منجمد خطر حمل و نقل و توسعه شرکت ها را به شدت کاهش می دهد و ماندگاری آن طولانی است، زیرا گوشت منجمد در دمای منفی 18 درجه سانتی گراد استفاده از تمام فعالیت های بیولوژیکی را متوقف می کند و آموزش زندگی ما را ملزم به تکیه بر آب مایع می کند.

آیا می توان بقا را بهبود بخشید و فناوری انجماد باعث می شود که آب یک کریستال یخ جامد را تشکیل دهد، بنابراین، پس از برخی مشکلات مربوط به خدمات واردات اظهارنامه رسمی گمرکی، گوشت منجمد همچنان تازگی خود را حفظ می کند.

گوشت

مضرات گوشت منجمد

بنابراین، اجازه دهید دوباره در مورد مضرات گوشت منجمد صحبت کنیم!

در واقع بزرگترین عیب گوشت منجمد از بین رفتن سلول ها و از بین رفتن مایعات دیگر است. مطلب فوق یک نقل قول (کمی تغییر یافته) از هارولد مارکی از غذا و آشپزی است.

هنگامی که گوشت خام منجمد می شود، آب موجود در گوشت بلورهای یخی تشکیل می دهد که غشای سلول های نرم را سوراخ کرده و سلول ها را سوراخ می کند. هنگامی که گوشت ذوب می شود، کریستال های یخ ذوب شده و در گوشت ذوب می شوند و آب مایع بافت ماهیچه ای را از بین می برند.

اگر گوشتی است که با آب پر شده باشد، پس از آب شدن، مقدار زیادی مایع از گوشت خارج می شود، اگر می خواهید آسیب به محیط سلول و از بین رفتن مایعات دیگر بکاهید، باید گوشت را به سرعت منجمد کنید.

آب بدن به سرعت منجمد می شود و هر چه کریستال های یخ کوچکتر تشکیل شوند، غشای سلولی ماهیچه ای کامل تر می شود.