کارتریج لیزری hp 85a باعث شورش درون کاخ سفید شد

رنگ سیاه بازده تقریبی در هر کارتریج: 1600 صفحه سازگاری: HP LaserJet Pro M1212, M1217, P1102View Full List برای چاپ تجاری روزمره ارزش برتر دریافت کنید. کارتریج لیزری hp 85a اصلی را که با چاپگر طراحی شده اند، انتخاب کنید تا از چاپ بدون مشکل اطمینان حاصل کنید.

HP LaserJet چندین دهه نوآوری مداوم چاپ، قابلیت اطمینان و حرفه ای بودن را برای مشاغل به ارمغان می آورد.

هوشمندی تعبیه شده در کارتریج تونر. ارتباط بین کارتریج و چاپگر تنظیماتی را امکان‌پذیر می‌کند که کیفیت چاپ و قابلیت اطمینان را برای چاپ‌های صاف و حرفه‌ای بهینه می‌کند.
متن واضح، واضح و تصاویر واضح تولید کنید.
از کیفیت چاپ حرفه ای برای متن سیاه و سفید واضح، واضح و عمیق و تصاویر سیاه و سفید واضح لذت ببرید. تونر سیاه کروی و فناوری کارتریج تونر HP برای قرار دادن دقیق تونر در هر بار چاپ.

کارتریج

به لطف هوشمندی تعبیه شده در کارتریج ها، با کیفیت ثابت چاپ کنید. کارتریج های تونر HP LaserJet اصلی با چاپگر ارتباط برقرار می کنند و تنظیماتی را امکان پذیر می کنند که کیفیت چاپ را به حداکثر می رساند.

کیفیت چاپ ثابت، صفحه به صفحه، با کارتریج طراحی و آزمایش شده با چاپگر. سیستم چاپ HP – پرینترها، کارتریج های تونر، تونر و کاغذ اصلی HP – برای بالاترین کیفیت و قابلیت اطمینان طراحی شده است.
آسان برای استفاده و بازیافت.
نصب سریع و آسان کارتریج های چاپ اصلی HP. این کارتریج تونر یکپارچه HP LaserJet یک ماده مصرفی با قابلیت نصب آسان است که تونر HP و درام تصویربرداری را در خود جای داده است. با دریافت هشدار زمانی که سطح تونر پایین است، سفارش و مدیریت تجهیزات خود را ساده کنید.

به راحتی لوازم مورد نیاز خود را از HP و بسیاری از منابع آنلاین خریداری کنید. بازیافت کارتریج های جوهر شما با HP Planet Partners آسان و رایگان است.