کودکی با خوردن شوینده صورت ویتامین سی بیش فعال شد

مطالعات بالینی نشان داده است که ترکیب شوینده صورت ویتامین سی دارای ویتامین C با سایر مواد موضعی، یعنی اسید فرولیک و ویتامین E، می تواند قرمزی را کاهش دهد و به محافظت از پوست در برابر آسیب های طولانی مدت ناشی از اشعه های مضر خورشید کمک کند.

علاوه بر این، ویتامین C می تواند با جلوگیری از تولید رنگدانه در پوست، ظاهر لکه های تیره را کاهش دهد. در کارآزمایی‌های بالینی، اکثر شرکت‌کنندگانی که از ویتامین C موضعی استفاده می‌کردند، لکه‌های تیره خود را با تحریک یا عوارض جانبی بسیار کمی بهبود می‌دادند، اما مطالعات بیشتری برای تأیید اثرات روشن‌کننده ویتامین C مورد نیاز است.

علاوه بر این، ویتامین C موضعی می تواند از طریق خواص ضد التهابی خود که به کنترل تولید سبوم (روغن) در پوست کمک می کند، به آکنه کمک کند. در کارآزمایی‌های بالینی، مصرف دو بار در روز ویتامین C باعث کاهش ضایعات آکنه در مقایسه با دارونما شد.

شوینده

در حالی که هیچ عارضه جانبی جدی با استفاده از ویتامین C در هیچ یک از این مطالعات گزارش نشده است، توجه به این نکته مهم است که تنها تعداد انگشت شماری از کارآزمایی های بالینی وجود دارد که اثرات ویتامین C را مورد مطالعه قرار داده اند و مطالعات بیشتری برای تایید یافته های ارائه شده مورد نیاز است. اینجا.

ویتامین C موضعی را از کجا می توان یافت و روی برچسب چه چیزی را باید جستجو کرد

ویتامین C را می توان در سرم ها یا سایر محصولات مراقبت از پوست یافت. فرمولاسیون های مختلف ویتامین C می تواند قدرت و اثرات آن را در پوست تغییر دهد.

محصولات ویتامین C را از مطب متخصص پوست خود یا یک خرده فروش آنلاین معتبر خریداری کنید، با فرمولاسیون بالینی که حاوی فرم فعال ویتامین C (به عنوان مثال، اسید ال اسکوربیک)، دارای قدرت 10٪ تا 20٪ و pH است.

کمتر از 3.5، زیرا این ترکیب در آزمایشات بالینی مورد مطالعه قرار گرفته است. این اطلاعات را می توان از وب سایت سازنده در بخش مواد تشکیل دهنده دریافت کرد.