دستکش ایمنی هانیول موجب نجات جان کودک کار شد

دستکش ایمنی هانیول از محصولات هستند که برای محافظت از دست ها در برابر آسیب طراحی شده اند. طیف محصولات PROMSNAB شامل محصولات بافتنی، نیمه پشمی و غیره است که برای صنایع مختلف در نظر گرفته شده است.

آنها در کارخانه‌ها، سایت‌های ساختمانی و تعمیرگاه‌ها – همه جا که دست‌ها در معرض خطر هستند، استفاده می‌شوند.

چنین تجهیزات محافظ شخصی (PPE) از دست ها در برابر قرار گرفتن در معرض مواد تهاجمی، خراش ها و بریدگی ها، دمای بالا یا پایین محافظت می کند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک مدل دستکش متناسب با نوع فعالیت کارگر انتخاب کنید.

شرکت “PROMSNAB” مجموعه بزرگی از دستکش ها با پوشش محافظ را ارائه می دهد. هر یک از آنها برس را از عوامل منفی محیطی، خراش، بریدگی محافظت می کند. مدل های برجسته بهترین چسبندگی را بر روی سطوح اجسام ایجاد می کنند.

بسته به زمینه کاربرد، لوازم جانبی را می توان به جهانی و ویژه تقسیم کرد. اولی برای انجام کارهای مختلف مناسب است و برای محافظت از دست ها در برابر تأثیرات مکانیکی، دمای غیرقابل قبول برای پوست و مواد شیمیایی استفاده می شود.

دوم – ویژه – برای کارهای بتن طراحی شده اند و با سطح بالاتری از قابلیت اطمینان متمایز می شوند. کالاهای گروه های کیفی از نظر نوع، جنس و ساخت با یکدیگر متفاوت هستند.

دستکش

دستکش های محافظ موجود:

پنبه آنها از گرد و غبار، زباله های کوچک، باد، خورشید محافظت می کنند. در عین حال، آنها هوا را به خوبی می فروشند و به پوست اجازه می دهند “نفس بکشد”. نیمه پشمی با روکش پی وی سی. مناسب برای عملیات دمای پایین.

نیمه پشمی، بافتنی با روکش پلیمری. آنها استحکام و خاصیت ارتجاعی زیادی دارند. مناسب برای کار راحت با سطوح ساینده، فلز، سنگ؛ مقاوم در برابر بنزین و روغن های فنی.

خشك كننده چنگ زدن ایمن برای هر گونه اشیا (مدل هایی با پوشش تسکین دهنده) فراهم می کند، دست ها را در برابر الکل، استون، قلیاهای ضعیف و اسیدها محافظت می کند.

بسته به هدف PPE، ما از نخ های پشمی، پنبه ای، ترکیبی مصنوعی استفاده می کنیم. در مدل هایی که در برابر مایعات داغ و دمای بالا محافظت می کنند، یک نخ تفلون اضافه می کنیم.

در لوازم جانبی با قدرت زیاد – نخ کولار. برای تولید سرآستین از نخ نخ پنبه ای. در نتیجه کاف به خوبی روی مچ قرار می گیرد و لیز نمی خورد. کلاس بافندگی و استحکام محصولات آینده به طور مستقیم بر روی ماشین های بافندگی با استفاده از یک زبانه مخصوص تنظیم می شود.

تولید دستکش در PROMSNAB کاملاً خودکار است. محصولات نهایی مطابق با استانداردهای تعیین شده و الزامات ایمنی هستند. در صورت تمایل مشتری می تواند محصولاتی با لوگوی شرکت خود خریداری کند.

دستکش برای کار با مواد غذایی. این محصولات بادوام و بهداشتی هستند. آنها از موادی ساخته شده اند که برای تماس با محصولات ایمن هستند: فایبرگلاس، پلی اورتان، نیتریل. چنین محصولاتی به راحتی تمیز و ضد عفونی می شوند، عمر طولانی دارند.
مدل هایی با پوشش محافظ در برابر بریدگی. استفاده از این گروه از فرد در برابر آسیب های مکانیکی محافظت می کند. آنها برای کار با اشیاء سوراخ کننده و برش راحت هستند، آنها مانند “پوست دوم” روی دست ها احساس می شوند. رایج ترین ماده برای ساخت آنها کولار (الیاف پاراآرامید) است.

دستکش ضد لرزش ساخته شده از نخ بامبو، پلی آمید، چرم مصنوعی. پدهای میرایی برای محافظت در برابر لرزش، ضربه و سایش ارائه شده است. چنین PPE در صنایع مختلف از جمله معدن استفاده می شود.

مدل های دی الکتریک قرار برای درمان کلیه های انسان در نیروگاه ها با چاپ تا 1000 ولت. آنها از لاستیک دی الکتریک ساخته شده اند، بدون درز، درز، پنج یا دو طرفه هستند.