شربت کاسنی و آبلیمو در جلسه کاخ سفید سرو شد

از شربت کاسنی و ابلیمو در این مورد، می توانید به جایی که شربت کاسنی و ابلیمو در لیست مواد تشکیل می شود نگاه کنید (ممکن است به عنوان شربت کاسنی و ابلیمو ، الیگو فروکتوز، شربت کاسنی و ابلیمو غنی شده با فروکتو الیگوساکاریدها، فیبر ریشه کاسنی، عصاره ریشه کاسنی، یا فروکتو-الیگوساکاریدها ذکر شود).

از آنجایی که فهرست مواد بر اساس وزن مرتب شده است، اگر شربت کاسنی و ابلیمو ابتدا ظاهر شود، به این معنی است که مقدار بیشتری اضافه شده است.

اگر هنوز مشخص نیست، می‌توانید با سازنده تماس بگیرید تا بپرسید چه مقدار فیبر ریشه کاسنی و نوع خاص آن اضافه شده است، یا می‌توانید آن را گام به گام با توجه به شرایط فیزیکی خود افزایش و تنظیم کنید.

علیرغم مزایای سلامتی شربت کاسنی و ابلیمو به عنوان منبع فیبر و به عنوان یک پری بیوتیک، به خاطر داشته باشید که اکثر فیبر شما باید از غذاهای کامل تامین شود، که نه تنها فیبر بلکه سایر مواد مغذی را نیز تامین می کند.

به طور کلی، ما باید 25 تا 38 گرم فیبر در روز را از منابع غذایی دریافت کنیم نه اینکه به مکمل های فیبر تکیه کنیم.

توصیه متخصص تغذیه Holscher این است که مازاد آن را کاهش دهید و آن را ساده نگه دارید. نکته این است که به طور کلی فیبر کافی دریافت کنید و به طور خاص نگران دریافت کافی شربت کاسنی و ابلیمو نباشید.

گنجاندن مقدار زیادی غذاهای گیاهی در رژیم غذایی به شما کمک می کند تا شربت کاسنی و ابلیمو را همراه با انواع دیگر فیبر دریافت کنید.

اگر می خواهید کالری دریافتی خود را کاهش دهید یا جذب کلسیم خود را افزایش دهید، توصیه می شود ابتدا از اصول اولیه شروع کنید و سپس غذاها و نوشیدنی ها یا مکمل های حاوی شربت کاسنی و ابلیمو را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.

برای کاهش کالری دریافتی، سبزیجات غیر نشاسته ای بیشتری مصرف کنید، مصرف کلی فیبر خود را با لوبیا و مقدار کمی غلات کامل افزایش دهید، پروتئین بدون چربی بخورید و آب فراوان بنوشید.

برای جذب بهتر کلسیم، حتما از قرص های کلسیم با ویتامین D استفاده کنید. سپس می توانید در نظر بگیرید که آیا فیبر ریشه کاسنی را برای بهبود رژیم غذایی خود اضافه کنید یا خیر.

به طور خلاصه، رعایت اصل “مقدار مناسب مفید است، زیاده روی بیش از حد زیاد است” و مکمل مواد مغذی مانند فیبر به مقدار مناسب بسیار مهم است.