عسل گشنیز کردستان در هند موجب انقراض گونه نایابی از خرس ها شد

عسل گشنیز کردستان با عفونت مبارزه می کند یکی از مزایای عسل گشنیز گل ، مبارزه با عفونت است ، زیرا پزشکان اظهار داشتند که عسل توانایی بالایی در کشتن باکتری ها و باکتری های مضر دارد و این فواید بسته به نوع و کیفیت ممکن است از یک عسل به دیگری کاهش یابد.

عسل ، کیفیت عسل مانوکا در بسیاری از مراحل از کیفیت عسل یونجه فراتر می رود.

درمان سرماخوردگی

عسل گل گشنیز توانایی بالایی در تسکین و درمان علائم سرماخوردگی و همچنین کمک به درمان سرفه دارد و ما قبلاً در مقالات قبلی نیز ذکر کرده ایم که سازمان بهداشت جهانی است. به دلیل توانایی درمانی آن ، توصیه می شود که هنگام آلوده شدن سرماخوردگی ، عسل مصرف کنید.

کاهش تری گلیسیریدها

عسل گشنیز می تواند به کاهش تری گلیسیریدها کمک کند ، زیرا تری گلیسیریدها با مقاومت به انسولین همراه هستند و آنها عامل اصلی دیابت هستند و سایت های علمی اظهار داشته اند که مطالعات ، میزان مصرف عسل را به روشی سازمان یافته و سطح پایین تری گلیسیرید مرتبط می کند.

عسلعسل

حفظ سلامت و فعالیت مغز

یکی از مزایای عسل گل گشنیز این است که سلامت مغز را تحریک می کند و میزان قرار گرفتن در معرض مغز در بسیاری از بیماری ها مانند: پارکینسون ، آلزایمر و اسکلروز مرتبط با عفونت ها ، محافظت از آسیب سلولی ، بهبود حافظه و تحریک آن و کاهش استرس را کاهش می دهد. و اضطراب

کشورهایی که عسل گشنیز تولید می کنند

عسل گشنیز از طریق زنبورهای عسل برداشت و درمان شهد گلهای گشنیز تولید می شود ، جایی که زنبورداران عسل در مزارع گیاهی گشنیز سرگردان هستند و شهد گل گشنیز را جذب می کنند ، که اگر مزارع حاوی گیاهان دیگری نباشند ، عسل تک رنگ است.

بهتر است از ترس از جنین در معده خود ، یک زن باردار و یک زن شیرده از خوردن انواع عسل خودداری کند.