قیمت کفش نایک lebron james هم تراز با ماشین شد

کفش نایک lebron james دارای برش های ساده در پارچه زبانه است تا به عنوان نگاهدار این ساختار برای یک ک home بسکتبال 120 دلاری بسیار ضعیف به نظر می رسد، اما اصل آن اینگوییت است. نایک تقلبی دارای یک تکه پارچه کوچک به عنوان نگهدارنده توری است.

لبرون جیمز اولین قرارداد خود را با نایک در سال 2003 به مبلغ 90 میلیون دلار امضا کرد. او در آن زمان 18 سال داشت و هرگز پا به زمین های NBA نگذاشته بود.

شرطی بیش از موفقیت آمیز برای برند کاما، با قراردادی جدید در سال 2015، این بار مادام العمر با مبلغ نامعلومی که بزرگترین متخصصان را به حدس و گمان وادار خواهد کرد. روی تمام کفش های امضا شده لبرون جیمز، از سال 2003 تا 2020 زوم کنید!

لبرون جیمز پس از انتخاب در مقام اول درفت، 3 بار قهرمان NBA، MVP فینال ها و 4 بار MVP فصل NBA، نمونه ای از طول عمر است و مدت هاست که به پانتئون بزرگترین ورزشکاران پیوسته است.

در تمام رشته های ورزشی لبرون جیمز اولین کفش امضا شده خود را در اولین سال حضورش با نایک عرضه خواهد کرد که فناوری جدیدی را فقط برای او توسعه خواهد داد.

کفش

این فناوری Zoom Air است: یک جیب در زیر کفی که روی تمام کفش‌های خود خواهید یافت. روی تمام مدل‌های نایک “LeBron” که تا به امروز منتشر شده‌اند زوم کنید.
اولین کفش امضا شده لبرون جیمز LeBron 1 نیست، بلکه LeBron Zoom Generation (یا LZG) نامیده خواهد شد.

این مدل برای شروع فصل بیرون می آید و بازیکنی که همه منتظر اولین بازی NBA با این مدل روی پایش هستند.

با یک شبح اصلی و یک کار بزرگ در زیره، ما فناوری Zoom Air را در جلوی کفش و جیب‌های کلاسیک Nike Air در زیر پاشنه در پشت پیدا می‌کنیم.

وقتی LeBron 15 عرضه می شود، هیچ کس قبل از لبرون جیمز تا 15 کفش امضا در نایک (هنگام بازی) عرضه نکرده است.

به مناسبت این مناسبت، نایک با این مدل جدید فناوری جدید Battleknit را ارائه می‌کند: منسوجات Flyknit با توری که به روشی متفاوت بافته شده است، که ماده سبک‌تر و در عین حال قوی‌تر می‌دهد.

همچنین این اولین باری است که یک کفش بسکتبال هر دو جیب زوم ایر و مکس ایر را حمل می کند تا هم بالشتک و هم دریافت را بهبود بخشد، به لطف زیره محکم تر و کشش بهتر.