بادام زمینی روکش دار کیلویی طلای یکی از گران ترین بادام زمینی ها در کشور

از آنجایی که واکنش‌های آلرژیک به آجیل بادام زمینی روکش دار کیلویی می‌تواند در واقع تنفس را مهار یا متوقف کند، بسیاری از مقامات تاکید می‌کنند که مناطق عمومی، به ویژه مدارس، باید مصرف این محصولات را تنظیم کنند.

در حالی که مدارس مطمئناً امیدوارند از دانش آموزان خود که به آلرژی شناخته می شوند محافظت کنند، مسئولان مدارس نیز در تلاش هستند تا از کسانی که از آلرژی خود آگاه نیستند محافظت کنند. در واقع فقط؟ گزارش شده است که کودکان برای بررسی آلرژی خود به پزشک مراجعه کرده اند.

با این حال، حتی زمانی که دانش‌آموزان از آلرژی‌های خود آگاه هستند، گاهی اوقات تنها قرار گرفتن در معرض انواع مختلف آجیل می‌تواند منجر به آسیب شود.

همانطور که مجله Akron Beacon نشان می دهد، یک دانش آموز 15 ساله مدارس دولتی اوهایو که شخصاً از آلرژی خود به بادام زمینی آگاه بود، هنگامی که او و دوست پسرش یک بوسه ساده را رد و بدل کردند، واکنش آلرژیک جدی داشت!

بادام

متأسفانه، اگرچه این دانش آموز می دانست که در رژیم غذایی خود از بادام زمینی اجتناب کند، دوست پسرش اوایل روز یک ساندویچ کره بادام زمینی و ژله مصرف کرده بود. صرف باقی مانده بادام زمینی حاصل از مصرف او باعث شد که بدن زن با علائم واکنش آلرژیک ترسناک واکنش نشان دهد.

از آنجایی که در حال حاضر هیچ درمانی برای افرادی که با آلرژی های مختلف مربوط به آجیل مقابله می کنند وجود ندارد، دکتر اسکات اچ سیچرر، محقق متخصص در موسسه تحقیقات آلرژی غذایی Jaffe در دانشکده پزشکی Mount Sinai در نیویورک، اظهار می دارد که افراد باید برای اجتناب از آن تلاش کنند.

تا حد امکان در معرض آجیل قرار بگیرید. در حالی که درمان ها در حال بررسی و آزمایش هستند، دکتر سیچرر اظهار می دارد که رهایی از واکنش های آلرژیک جدی هنوز سال ها باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *