تماشای تلویزیون مقصر انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله ایجاد یادگیرندگان غیرفعال

تماشای تلویزیون مقصر انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله ایجاد یادگیرندگان غیرفعال است که در توجه و تمرکز بر روی تکالیف یادگیری مشکل دارند (و در نتیجه کاهش نمرات آزمون)، بی‌تحرکی (و در نتیجه چاقی)، بداخلاقی، تجاوز و حتی قتل.

تا حدی، این هزینه‌ها از این باور اساسی ناشی می‌شوند که تماشای تلویزیون با زمانی که کودکان در فعالیت‌هایی می‌گذرانند که از نظر رشد مناسب‌تر تلقی می‌شوند، تداخل دارد.

این عقیده هم تلویزیون 55 اینچ پارس دیرپا است و هم به طور گسترده ای مورد قبول واقع شده است

اعتقاد گسترده به صحت این باور حداقل 2 سیاست برجسته بهداشت عمومی را شکل داده است.

آکادمی اطفال آمریکا (AAP) توصیه می کند که تلویزیون سامسونگ ۴۳ اینچ پزشکان اطفال به والدین توصیه کنند که از تماشای تلویزیون برای کودکان زیر 2 سال کاملاً خودداری کنند و زمان تماشای کودکان بزرگتر را به کمتر از 2 ساعت در روز محدود کنند.

از تماشای تلویزیون برای کودکان کمتر از 2 سال جلوگیری کنید و فعالیت‌های تعاملی بیشتری را تشویق کنید که باعث رشد صحیح مغز می‌شود، مانند صحبت کردن، بازی کردن، آواز خواندن و خواندن با هم.

زمانی که کودکان صرف تماشای تلویزیون هوشمند سونی رسانه های صفحه نمایش می کنند، با زمان صرف شده در تعامل اجتماعی، به ویژه با والدین تداخل خواهد داشت.

در همین راستا، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در افراد سالم 2010، برای اولین بار کاهش تماشای تلویزیون را به عنوان یک تناسب عینی شناسایی کرده است.

مانند توصیه AAP، این هدف فرض می‌کند که زمان صرف شده برای تماشای تلویزیون با زمان صرف شده در فعالیت‌های فیزیکی فعال‌تر تداخل دارد.

درست است که کودکان آمریکایی بین 2 تا 5 ساعت در روز را صرف تماشای تلویزیون می کنند، یعنی 3 تا 6 ساعت بیشتر از هر فعالیت اختیاری دیگری به جز خواب.

زمان صرف شده برای تماشای تلویزیون ال ای دی بر کل زمان موجود برای تعامل اجتماعی یا سایر فعالیت‌ها تأثیر می‌گذارد.

  • منابع:
    1. Time Well Spent? Relating Television Use to Children’s Free-Time Activities
  • تبلیغات: 
    1. سقف کاذب متحرک که همه را شگفت زده کرد
    2. 2 برابر شدن رشد اقتصادی با کمک محصولات عجیب!
    3. قانون پولدار شدن با روشهای باور نکردنی
    4. نتایج چند نمونه روغن تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *